Ehdot

Linean käyttöehdot

Myyntiehtojen voimassaolo

  1. Myyntiehdot koskevat tavaroiden ja palveluiden ostamista Lineashop.ee-verkkokaupasta ostajan (jäljempänä ”Kuluttaja”) ja yrityksen Linea Shop OÜ (jäljempänä ”Lineashop.ee”) välillä.
  2. Näiden ehtojen lisäksi Lineashop.ee-verkkokaupasta ostetuista tuotteista syntyviin oikeussuhteisiin sovelletaan velvoiteoikeuslakia (jäljempänä LOA), kuluttajansuojalakia (jäljempänä CCPA) ja muuta Viron tasavallassa voimassa olevaa lainsäädäntöä.
  3. Lineashop.ee pidättää oikeuden tehdä muutoksia myyntiehtoihin. Nämä muutokset näkyvät Lineashop.ee-sivustolla.

Hintatiedot

  1. Lineashop.ee-verkkokaupan kaikki hinnat sisältävät 20 % arvonlisäveron.
  2. Alle 50 euron arvoisiin ostoksiin lisätään kuljetuskustannukset kuluttajan valitseman toimitustavan mukaan.
  3. Hinnat ovat voimassa tilauksen tekohetkestä siihen asti, kunnes tilauksen maksuaika päättyy (48 tuntia tilauksen tekohetkestä).
  4. Jos tilaus tehdään ennen kuin myyntiehtoja tai hintoja on muutettu, kuluttajan ja Lineashop.ee:n välisiin oikeussuhteisiin sovelletaan tilauksen tekohetkellä voimassa olleita ehtoja.
  5. Lineashop.ee pidättää oikeuden tehdä muutoksia myyntihintoihin. Nämä muutokset näkyvät Lineashop.ee-sivustolla.

Tilauksen tekeminen

  1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.
  2. Tehdäksesi tilauksen klikkaa ostoskorissa olevaa ”Siirry ostoksille” -linkkiä.
  3. Täytä tilauslomakkeessa vaaditut kentät, valitse sinulle sopiva toimitustapa ja maksutapa ja napsauta ”Vahvista tilaus” -linkkiä. Tämän jälkeen sinut ohjataan pankkiin maksamaan lasku.

    Tilausta maksaessasi voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan: Pankkimaksut Virossa: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay Pankkimaksut Suomessa:

    Pankkimaksut: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki Latvialaiset pankkimaksut: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor Liettualaiset pankkimaksut: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor Visa/Mastercard-korttimaksut NB!
    Kun maksat pankkisiirrolla, muista klikata ”Takaisin kauppiaalle” -painiketta pankkisivulla. Maksut käsitteleeMaksekeskus AS. Maksut suoritetaan verkkokaupan ulkopuolella suojatussa ympäristössä – pankkilinkkimaksujen osalta kyseisen pankin suojatussa ympäristössä ja luottokorttimaksujen osalta Maksukeskus AS:n suojatussa ympäristössä. Myyjällä ei ole pääsyä asiakkaan pankki- ja luottokorttitietoihin.
    Sopimus tulee voimaan siitä päivästä, kun erääntynyt summa on saapunut verkkokaupan käyttötilille. Verkkokaupan omistaja on henkilötietojen rekisterinpitäjä ja siirtää maksujen suorittamiseksi tarvittavat henkilötiedot käsittelijälle, Maksukeskus AS:lle. Maksukeskus AS.

  4. Täytä tiedot ja tilausvahvistussivun kentät huolellisesti, sillä annettujen tietojen tarkkuus ja oikeellisuus vaikuttavat ostamiesi tuotteiden nopeaan ja sujuvaan toimitukseen sekä mahdollisten riitojen ja vaatimusten ratkaisemiseen.
  5. Lineashop.ee-verkkokaupassa tehdyt tilaukset käsitellään arkipäivinä ma-pe 9:00-17:00.

Kauppasopimuksen voimaantulo

  1. Lineashop.ee sitoutuu tavaranmyyntisopimuksella luovuttamaan Kuluttajalle olemassa olevat, valmistetut tai Lineashop.ee:n tulevaisuudessa hankkimat tavarat ja mahdollistamaan omistusoikeuden siirtymisen Kuluttajalle. Kuluttaja sitoutuu kuitenkin maksamaan Lineashop.ee:lle tavaroista toimitetussa laskussa ilmoitetun summan ja ottamaan tavarat vastaan.
  2. Tilaukset, joita ei ole maksettu, peruutetaan 48 tunnin kuluttua tilauksen tekemisestä.
  3. Kauppasopimus tulee voimaan, kun kuluttajan suorittama maksu on hyvitetty Lineashop.ee:n pankkitilille.
  4. Jos Lineashop.ee ei pysty toimittamaan tilattuja tavaroita, koska niitä ei ole varastossa tai jostain muusta syystä, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (toimituskulut mukaan lukien) palautetaan yleensä 2 työpäivän kuluessa. Maksutavasta riippuen siihen voi kulua jopa 7 työpäivää/voi kestää jopa yhden päivän pidempään.

Toimitus osoitteeseen

  1. Kun myyntisopimus on tullut voimaan, Lineashop.ee niputtaa tilauksen ja luovuttaa sen yrityksen logistiikkakumppaneille toimitettavaksi.
  2. Verkkokaupan verkkosivustolla ilmoitetut toimitusajat ovat voimassa siitä hetkestä alkaen, kun tilauksen summa on hyvitetty Lineashop.ee-pankkitilille.
  3. Nopean toimituksen varmistamiseksi on huolehdittava siitä, että annat oikeat ja pätevät tiedot, kun syötät toimitustiedot tilausta tehdessäsi.
  4. Lineashop.ee ei ole vastuussa tavaroiden toimituksen viivästymisestä, jos tavarat on luovutettu logistiikkakumppaneille ajoissa, mutta toimituksen viivästyminen johtuu olosuhteista, joihin Lineashop.ee ei ole voinut vaikuttaa tai joita se ei ole voinut ennakoida.
  5. Viron sisäiset lähetykset saapuvat yleensä ostajan ilmoittamaan määränpäähän enintään 5 työpäivän kuluessa kauppasopimuksen voimaantulosta. Viron ulkopuolelle toimitus tapahtuu 14 kalenteripäivän kuluessa. Poikkeustapauksissa toimitusoikeus myönnetään jopa 45 kalenteripäivään asti.
  6. Tuotteista veloitetaan toimitusmaksu valitun toimitustavan mukaan (katso lisätietoja täältä). Yli 50 euron arvoiset pakettitoimitukset ovat maksuttomia kaikkialla Virossa.
  7. Ostajalla on seuraavat vaihtoehdot tavaran noutamiseksi: Omniva-pakettiautomaatit (Viro, Latvia, Liettua) Omniva-kuriiri (Viro, Latvia, Liettua) Itella SmartPOST-pakettiautomaatit (Viro, Suomi) Itella SmartPOST-kuriiri (Viro, Suomi) DPD-pakettiautomaatit (Viro, Latvia, Liettua) Venipak (Viro, Latvia, Liettua).

Palautusoikeus

  1. Kuluttajan palautusoikeudesta säädetään laissa, eikä se koske ainoastaan Lineashop.ee-verkkokaupasta tilaamista.
  2. Tilauksen vastaanottamisen jälkeen kuluttajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus ilman perusteluja 14 päivän kuluessa. LOA:n 53 §:n 4 momentin mukaan kuluttajalla ei ole oikeutta peruuttaa sopimusta sellaisten tavaroiden osalta, joita ei niiden luonteen vuoksi voida palauttaa. Muun muassa kosmetiikka ja hajuvedet, joiden pakkaus on avattu, eivät ole palautuskelpoisia.
  3. Jos palautettava tavara on huonontunut, kuluttaja on vastuussa tavaran käytöstä johtuvasta arvon alenemisesta vain, jos hän on käyttänyt tavaraa muulla tavoin kuin sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi. Tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi kuluttajan olisi käsiteltävä ja käytettävä sitä vain siten kuin hänellä tavallisesti olisi oikeus tehdä kaupassa.
  4. Palauttaakseen tavarat kuluttajan on lähetettävä. hakemus osoitteeseen sähköpostitse osoitteeseen info@lineashop.ee viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.
  5. Kuluttajan on palautettava tavarat 14 päivän kuluessa hakemuksen tekemisestä tai esitettävä todiste siitä, että hän on luovuttanut tavarat logistiikkayritykselle edellä mainitun ajan kuluessa.
  6. Kuluttajan ei tarvitse palauttaa tavaroita logistiikkayrityksen kautta, jos Lineashop.ee on sopinut noutavansa tavarat itse.
  7. Lineashop.ee:n on peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava Kuluttajalle ilman aiheetonta viivytystä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisajan päättymisestä, kaikki Kuluttajalta sopimuksen perusteella saadut maksut, mukaan lukien Kuluttajan käyttämän tuotteen toimituskustannukset, paitsi jos Kuluttaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin elinkeinonharjoittajan tarjoaman edullisimman toimitustavan, Lineashop.ee:llä ei ole velvollisuutta korvata Kuluttajalle tavanomaisen toimitustavan kustannukset ylittäviä kustannuksia.

Määrittämätön voima

  1. Lineashop.ee ei ole vastuussa Kuluttajalle aiheutuneesta vahingosta tai tavaran toimituksen viivästymisestä, jos vahinko tai tavaran toimituksen viivästyminen johtuu olosuhteista, joihin Lineashop.ee ei voinut vaikuttaa tai joita se ei voinut ennakoida.

Henkilötietojen suojaaminen ja käsittely

  1. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.
  2. Lineashop.ee kerää kuluttajan henkilötietoja, kun hän luo asiakastilin ja/tai tekee tilauksen.
  3. Käsiteltäviä henkilötietoja ovat kuluttajan nimi, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero ja mieltymykset.
  4. Lineashop.ee käyttää henkilötietoja tarjotakseen, kehittääkseen ja personoidakseen palveluita Kuluttajalle. Näitä palveluja ovat erityisesti tavaroiden myynti kuluttajille Lineashop.ee-sivustolla ja henkilökohtaisten tarjousten järjestäminen.
  5. Syöttämällä tiedot verkkokauppaan ja vahvistamalla ne kuluttaja antaa oikeuden kerätä ja käsitellä kuluttajan henkilötietoja ja välittää tavaroiden toimittamiseksi tarvittavat tiedot logistiikkakumppanille.
  6. Lineashop.ee:llä on oikeus käyttää Kuluttajan asuin- tai liikeosoitetta mainonnassa ja muussa tiedottamisessa Kuluttajalle.
  7. Kuluttajalla on oikeus milloin tahansa vastustaa henkilötietojensa keräämistä ja käyttöä, paitsi jos se on tarpeen sopimuksesta johtuvan saatavan perimiseksi tai tavaroiden toimittamiseksi. Henkilötietojen käyttöä koskevaa suostumusta ei voi peruuttaa takautuvasti.
  8. Sähköisiä henkilötietoja käytetään suoramainontaan vain, jos kuluttaja on antanut siihen suostumuksensa Lineashop.ee-sivustolla.
  9. Salattu tiedonsiirto pankkien kanssa ostoksia maksettaessa takaa kuluttajan henkilökohtaisten pankkitietojen turvallisuuden, sillä Lineashop.ee ei pääse niihin käsiksi.
  10. Lineashop.ee ei luovuta asiakkaasta saatuja henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Valitusmenettely

  1. Lineashop.ee on vastuussa kuluttajalle myytyjen tavaroiden vaatimustenvastaisuudesta tai virheistä, jotka ilmenevät enintään kahden vuoden kuluessa siitä, kun tavarat on toimitettu kuluttajalle.
  2. Virheen sattuessa kuluttajalla on oikeus ottaa yhteyttä Lineashop.ee:hen viimeistään kahden kuukauden kuluessa ja esittää lasku, jonka perusteella ostos on maksettu.
  3. Jos tavarat ovat viallisia, lopeta niiden käyttö.
  4. Viallisen tavaran korjaamisesta tai vaihtamisesta sovitaan Lineashop.ee:n ja kuluttajan välillä. Lineashop.ee vastaa korjauskustannuksista.
  5. Lineashop.ee ei ole vastuussa tuotteessa olevista vioista, jotka kuluttaja on aiheuttanut tuotteen vääränlaisen säilytyksen tai vääränlaisen käytön seurauksena.
  6. Jos tuotteessa ilmenee virheitä tai puutteita, lähetä reklamaatio osoitteeseen info@lineashop.ee ja ilmoita tilauksen tekijän nimi, yhteystiedon puhelinnumero, tilausnumero ja tarkka kuvaus virheestä tai puutteesta.
  7. Vaatimusten noudattamatta jättämistä tai puutteita koskevat valitukset on tehtävä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun vaatimustenvastaisuus tai puute on havaittu.
  8. Kaikki valitukset tutkitaan ja kuluttajaan otetaan yhteyttä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta.
  9. Kuluttajalla on oikeus vaatia Lineashop.ee-verkkokauppaa alentamaan kauppahintaa tai purkamaan sopimus ja vaatia hyvitystä tavarasta, jos Lineashop.ee-verkkokauppa ei pysty korjaamaan tai vaihtamaan tavaraa, jos tavaran korjaus tai vaihto epäonnistuu, jos Lineashop.ee-verkkokauppa ei ole korjannut virhettä kohtuullisessa ajassa tai jos kuluttajalle on aiheutunut kohtuutonta haittaa.

Kuluttajan oikeus kääntyä kuluttajansuojalautakunnan puoleen.

  1. Jos Lineashop.ee on kieltäytynyt ratkaisemasta kuluttajan valitusta tai kuluttaja ei hyväksy ehdotettua ratkaisua Lineashop.ee ja katsoo, että hänen oikeuksiaan on loukattu tai hänen etujaan on loukattu, kuluttaja voi tehdä valituksen kuluttajavalituslautakunnalle kuluttajansuoja- ja teknisen sääntelyviraston kautta tai tuomioistuimelle. Kuluttajat voivat tehdä valituksen itse tai edustajan välityksellä. Kuluttajansuoja- ja Teknisen sääntelyviraston toimikunnan tiedot ovat saatavilla Kuluttajansuoja- ja Teknisen Sääntelyviraston verkkosivuilla. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivut löytyvät täältä. Jos haluat ratkaista Euroopan unionin jäsenvaltioissa ilmeneviä ongelmia, ota yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen.

Muut

  1. Ostaessaan lahjakortin Lineashop.ee:ltä kuluttajalla on oikeus peruuttaa kauppasopimus 14 päivän kuluessa lahjakortin vastaanottamisesta (jos lahjakortti on ostettu verkkokaupasta, siitä päivästä, jolloin Sonne Shop OÜ lähetti lahjakortin pyydettyyn sähköpostiosoitteeseen). Kauppaa ei voi peruuttaa, jos lahjakortin yksilöllinen koodi on jo käytetty.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Verkkokaupan www.lineashop.ee henkilötietojen rekisterinpitäjä on LINEA SHOP OÜ (rekisteröity osoitteessa 17053087).

) Tornimäe 5, Tallinna, puh. 6028080, info@lineashop.ee.

Mitä henkilötietoja käsitellään?

– nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite; – toimitusosoite; – pankkitilin numero; – tavaroiden ja palvelujen hinta ja maksutiedot (ostohistoria); – asiakastuen tiedot.

Mikä on käsittelyn tarkoitus?

Henkilötietoja käytetään asiakastilausten hallinnointiin ja tavaroiden toimittamiseen.

Ostohistoriatietoja (ostopäivämäärä, tavarat, määrä, asiakastiedot) käytetään yleiskuvan laatimiseen ostetuista tavaroista ja palveluista sekä asiakkaiden mieltymysten analysointiin.

Pankkitilin numeroa käytetään maksujen palauttamiseen asiakkaalle.

Henkilötietoja, kuten sähköpostiosoitetta, puhelinnumeroa ja asiakkaan nimeä, käsitellään tavaroiden ja palvelujen toimittamiseen liittyvien ongelmien ratkaisemiseksi (asiakastuki).

Verkkokaupan käyttäjän IP-osoitetta tai muita verkkotunnisteita käsitellään verkkokaupan tarjoamiseksi tietoyhteiskunnan palveluna ja verkkokäyttötilastoja varten.

Oikeusperusta

Henkilötietoja käsitellään asiakkaan kanssa tehdyn sopimuksen toteuttamiseksi.

Henkilötietojen käsittely oikeudellisen velvoitteen täyttämiseksi (esim. kirjanpito ja kuluttajariitojen ratkaiseminen).

Vastaanottajat, joille henkilötietoja luovutetaan

Henkilötiedot siirretään verkkokaupan asiakastukeen ostojen ja ostohistorian hallintaa sekä asiakkaiden ongelmien ratkaisemista varten.

Nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite välitetään asiakkaan valitsemalle kuljetuspalvelujen tarjoajalle. Jos kyseessä on kuriirin toimittama tavara, yhteystietojen lisäksi välitetään asiakkaan osoite.

Jos verkkokaupan kirjanpidon hoitaa palveluntarjoaja, henkilötiedot siirretään palveluntarjoajalle kirjanpitotoimien suorittamista varten.

Henkilötietoja voidaan siirtää tietotekniikan palveluntarjoajille, jos se on tarpeen verkkokaupan toimivuuden varmistamiseksi tai tietojen saatavuuden varmistamiseksi.

Tietoturva ja tiedonsaanti

Henkilötiedot tallennetaan Web hosting -palvelun palvelimille, jotka sijaitsevat Euroopan unionin jäsenvaltion alueella tai Euroopan talousalueeseen liittyneiden maiden alueella. Tietoja voidaan siirtää maihin, joiden tietosuojan tason Euroopan komissio on arvioinut riittäväksi, sekä Yhdysvalloissa sijaitseviin yrityksiin, jotka ovat allekirjoittaneet Privacy Shield -järjestelmän.

Henkilötietoihin on pääsy verkkokaupan henkilökunnalla, joka voi käyttää henkilötietoja verkkokaupan käyttöön liittyvien teknisten ongelmien ratkaisemiseksi ja asiakastukipalvelujen tarjoamiseksi.

Verkkokauppa toteuttaa asianmukaisia fyysisiä, organisatorisia ja tietoteknisiä turvatoimia henkilötietojen suojaamiseksi vahingossa tapahtuvalta tai laittomalta tuhoamiselta, häviämiseltä, muuttamiselta tai luvattomalta käytöltä ja paljastamiselta.

Henkilötietojen siirto verkkokaupan henkilötietojen käsittelijöille (esim. kuljetuspalvelujen tarjoajalle ja tietojen yhdistelijälle) perustuu verkkokaupan ja henkilötietojen käsittelijöiden välisiin sopimuksiin. Henkilötietojen käsittelijät ovat velvollisia varmistamaan asianmukaiset suojatoimet henkilötietoja käsitellessään.

Pääsy henkilötietoihin ja niiden korjaaminen

Henkilötietoja voi tarkastella ja korjata verkkokaupan käyttäjäprofiilissa. Jos ostos on tehty ilman käyttäjätiliä, henkilötietoihin pääsee käsiksi kirjautumalla sisään.

Suostumuksen peruuttaminen

Jos henkilötietojen käsittely perustuu asiakkaan suostumukseen, asiakkaalla on oikeus peruuttaa suostumus ilmoittamalla siitä asiakastukeen sähköpostitse.

Varastointi

Henkilötiedot poistetaan, kun suljet verkkokauppatilisi, paitsi jos tietoja on säilytettävä kirjanpitotarkoituksiin tai kuluttajariitojen ratkaisemiseksi.

Jos ostos tehdään verkkokaupassa ilman asiakastiliä, ostohistoriaa säilytetään kolme vuotta.

Maksuja ja kuluttajariitoja koskevissa riita-asioissa henkilötietoja säilytetään, kunnes vaatimus on ratkaistu tai vanhentumisaika päättyy (kolme vuotta).

Kirjanpitoa varten tarvittavat henkilötiedot säilytetään seitsemän vuotta.

Maksuja ja kuluttajariitoja koskevissa riita-asioissa henkilötietoja säilytetään, kunnes saatava on ratkaistu tai vanhentumisaika on päättynyt.

Poistaminen

Jos haluat poistaa henkilötietoja, sinun on otettava yhteyttä asiakastukeen sähköpostitse. Vastaus poistopyyntöön lähetetään viimeistään kuukauden kuluessa ja siinä ilmoitetaan poistoaika.

Siirto

Sähköpostitse tehtyihin henkilötietojen siirtoa koskeviin pyyntöihin vastataan viimeistään kuukauden kuluessa. Asiakaspalvelu tarkistaa henkilöllisyyden ja ilmoittaa siirrettävistä henkilötiedoista.

Suoramarkkinointiviestintä

Sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa käytetään suoramarkkinointiviestien lähettämiseen, jos asiakas on antanut siihen suostumuksensa. Jos asiakas ei halua vastaanottaa suoramarkkinointiviestejä, hänen on valittava asianmukainen viite sähköpostin alatunnisteesta tai otettava yhteyttä asiakaspalveluun.

Jos henkilötietoja käsitellään suoramarkkinointitarkoituksiin (profilointi), asiakkaalla on oikeus milloin tahansa vastustaa sekä henkilötietojensa alkuperäistä että myöhempää käsittelyä, mukaan lukien suoramarkkinointiin liittyvä profilointi, ilmoittamalla siitä asiakastukeen sähköpostitse.

Riitojen ratkaiseminen

Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät riidat voidaan ratkaista asiakastuen kautta (info@lineashop.ee). Valvontaviranomaisena toimii Viron tietosuojavaltuutettu (info@aki.ee).

Mikä on eväste?

Eväste on pieni tiedosto, joka tallennetaan laitteellesi, kun vierailet verkkosivustolla.

Mihin käytämme evästeitä?

Käytämme evästeen tietoja verkkosivuston käytettävyyden ja sisällön parantamiseen. Evästeiden avulla voidaan kerätä anonyymiä tietoa sivuilla käytetyistä sivuista ja verkkosivustolla käytetyistä laitteista. Koska kerätyt tiedot ovat anonyymejä, ei ole mahdollista tunnistaa verkkosivustollamme vierailevia henkilöitä.

Evästeet auttavat sinua mukauttamaan sivusi, kun kirjaudut sisään, suunnittelemaan verkkosivuston parannuksia ja kehitystä, muistamaan asetukset ja jakamaan verkkosivuston sisältöä helpommin sosiaalisessa mediassa.

Mitä evästeitä käytämme?

Istuntoevästeitä käytetään jokaisella vierailulla, ne liittyvät verkkosivuston toimintoihin ja ovat voimassa vain selainistunnon ajan.

Pysyvät evästeet tallentavat käyttäjän mieltymyksiä tai toimintoja. Pysyviä evästeitä ei poisteta, kun selain suljetaan, ja ne tallennetaan käyttäjän laitteeseen. Esimerkiksi käyttäjätunnuksen ja salasanan tallentaminen, jotta käyttäjän ei tarvitse kirjautua sisään joka kerta, kun hän vierailee tietyllä verkkosivustolla.

Käytämme mainosevästejä toimittaaksemme mainoksia, jotka vastaavat käyttäjän kiinnostuksen kohteita. Käytämme näitä evästeitä mittaamaan mainoskampanjan tehokkuutta ja muistamaan, mitä käyttäjä on katsonut verkkosivustolla.

Kolmannen osapuolen evästeet ovat peräisin muiden verkkosivustojen mainoksista, ja ne sijaitsevat verkkosivustolla, jolla käyttäjä on vieraillut. Esimerkiksi Facebook ja Google voivat käyttää evästeitään kerätäkseen tietoa verkkosivustomme sisällöstä.

Facebookin evästeiden käyttöehdot: https://www.facebook.com/policies/cookies/

Googlen evästeiden käyttöehdot: https://www.google.com/policies/technologies/cookies/

Kuinka kauan evästettä säilytetään käyttäjän tietokoneella?

Evästeiden säilytysaika ennen niiden poistamista vaihtelee evästekohtaisesti. Jokainen uusi vierailu verkkosivustolla päivittää evästeet, mikä myös pidentää niiden säilytysaikaa.

Miten evästeet poistetaan?

Voit rajoittaa tai poistaa evästeitä omalla laitteellasi. Evästeiden rajoittaminen tai poistaminen voi vaikuttaa käyttökokemukseen.

Scroll to Top

sisselogides saad 5% boonusraha

Tilaa linean uutiskirje ja saat -10% alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi!

Tilaamalla uutiskirjeen saat ensimmäisenä tietää uusimmista tuotteistamme, eksklusiivisista salaisista tarjouksistamme ja paljon muuta!

Jaa syntymäpäiväsi kanssamme, jotta voimme muistaa sinua tänä erityisenä päivänä!

Kun kirjaudut sisään, saat 5% bonusrahaa